• 0785.224.432 - CERTIFICATE ENERGETICE

Traficul pe Centura Bucureşti va fi restricţionată în zona localităţii Chiajna

Traficul  pe Centura Bucureşti va fi restricţionată în zona localităţii Chiajna

 

Având în vedrere lucrările modernizare a tronsonului dintre Autostrada A 1 București-Pitești și Chitila, traficul pe Centura București va fi restricţionat în zona comunei Chiajna, unde  va construi un pasaj suprateran cu o lungime de aproximativ 50 de metri peste apeductul Arcuda V de la km. 59, care are un diametru de 2200 mm și alimentează cu apă Capitala.

Apeductul  Arcuda, intersectează oblic centura București Nord, iar pentru al proteja  CNADNR va devia circulaţia pe un pod a cărui construcție va dura aproape două luni.

Compania de Drumuri a solicitat Poliției Rutiere aprobare pentru închiderea circulației pe Centura București Nord la Chiajna. Se vor efectua  verificări pe traseu pentru a  se stabilii soluțiile cele mai optime  sunt pentru devierea circulației.

Realizarea unui drum lateral poate dura mai mult decât realizarea podului , potrivit responsabililor proiectului din CNADNR.

Alternativa pentru traficul ușor rămâne varianta circulației pe bulevardele Iuliu Maniu și Uverturii.

Pentru maşinile de transport este puțin probabil ca drumurile județene locale să poată prelua fluxul de trafic și varinta de deviere va fi pe tronsonul de Sud.

Realizarea modernizării Centurii București pe tronsonul de 9 km dintre Autostrada A 1 și Chitila a fost demarată în anul 2014 şi se preconizează a fi finalizată decembrie 2016, iar costul aproximativ este  132 milioane de lei.

 Potrivit datelor CNADNR, stadiul fizic de execuție în luna iulie este de 55%. Întârzierile  șantierului  au fost cauzate de mutarea reţelelor de utilităţii, precum şi exproprierilor.

Menţinăm că Directorul General, Cătălin Homor a efectuat o vizită de inspectare a stadiului lucrărilor pe centura rutieră a Municipiului București în data de 31 August 2016, între A1 – DN7 si DN2 – A2, Lot 1: sector A1 (km 55+465) – DN 7 (km 64+160).

 

În present  se lucrează la relocarea utilităților în zonele Titan Mar, Mega Company și Remat Holding, execuția lucrărilor necesare în vederea finalizării sensurilor giratorii de la Dragomirești, Remat și Petrom, rampa de la Pod Chitila, respectiv la pasajul peste apeducte în zona Mega Company.

Astfel, pe o lungime de 8,695 km stadiul fizic este de 55%, iar conexiunile sunt A1 București – Pitești, DN7 București – Târgoviște – Pitești – Râmnicu Vâlcea – Sibiu – Deva – Arad, respectiv DJ 601A București – Roșu – Chiajna–Dragomirești Deal – limita județului Giurgiu.

Până la finele anului 2016, în zona pasajului de la km 57+740 se va circula pe 4 benzi, urmând ca așternerea straturilor rutiere de mixtură asfaltică să fie executată imediat ce condițiile meteorologice vor permite acest lucru.

 Directorul General al CNADNR, Cătălin Homor a declarat că “Deși a fost un proiect cu foarte multe probleme, chiar blocat, lucrările evoluează destul de bine. Se putea și mai bine. Am avut o întâlnire de lucru și în momentul de față vorbim de un proiect deblocat. Sunt anumite zone unde activitatea poate fi intensificată. Stăm bine cu mobilizarea. Până la sfârșitul anului ne-am angajat să redăm traficului cele 4 benzi în zona pasajului peste apeductele Apa Nova”.

Recepția întregului obiectiv se va face în luna mai a anului 2017.